KONTAKT O KLUBIE CZŁONKOWIE STARTOWISKA WYPRAWY / ZDJĘCIA SPORT SZKOŁA AKTUALNOŚCI LINKI SPONSORZY
.
Aktualne newsy:
05.04.2017 − Kopa 2017
30.03.2017 − Artur Kubiński Qubańczyk nie żyje.
14.02.2017 − Akcja Paka 2017
23.01.2016 − Akcja Paka 2016
14.01.2016 − Koszulki
01.12.2015 − Brazylia
30.11.2015 − Faron
29.11.2015 − LP 2015
12.11.2015 − Zakończenie
Archiwum aktualności
Korekta Regulaminu LB Polska'2015

10.02.2015

Po konsultacjach z Pilotami i szczegółowej analizie Regulaminu, wprowadzono delikatną korektę zapisów w punktach 5.3, 5.6 i 7.1 (zaznaczone w tekście kolorem czerwonym). Celem zmian było doprecyzowanie zasad LB Polska'2015. Powtarzające się pytania dotyczące sposobu i możliwości pokonywania Trasy zawodów, wskazywały na nie do końca precyzyjne zapisy Regulaminu, w szczególności dotyczące konstrukcji poszczególnych Etapów.

Organizatorom miło jest również poinformować, że pamiątkowe statuetki, specjalnie zaprojektowane i wykonane na LB Polska'2015, otrzyma trzech pierwszych Pilotów klasyfikacji generalnej zawodów, a nie jak pierwotnie planowano tylko Zwycięzca, co zostało zapisane w punkcie 10.1 Regulaminu.

Jakie są konsekwencje dokonanych w Regulaminie zmian?

Przede wszystkim, Organizator oddaje Pilotowi, praktycznie całkowitą swobodę w planowaniu oraz pokonaniu Trasy. Każdy uczestnik LB Polska'2015 w miarę swoich możliwości fizycznych oraz czasowych może poukładać swoją Trasę w taki sposób, by była w zgodzie z Regulaminem zawodów, ale przede wszystkim, by czuł pełną satysfakcję z wysiłku włożonego w jej pokonanie.

Główną i chyba najważniejszą zmianą Regulaminu jest to, że to sam Pilot mający swoją własną wizję Trasy będzie decydował o końcowym jej wyglądzie. To Pilot zdecyduje ile i jak długie będą Etapy pokonanej przez niego Trasy. To Pilot dostosuje do własnych możliwości długość poszczególnych odcinków trasy, pokonanych na piechotę czy na paralotni oraz, co jest bardzo ważne w naszych warunkach klimatycznych i terenowych, sam zaplanuje i dostosuje przerwy jakie będą konieczne by osiągnąć zamierzony przez siebie cel oraz by jego Etapy spełniały wszystkie wymogi regulaminowe.

Wśród obostrzeń, które dzięki korekcie Regulaminu będą łatwiejsze do zrealizowania jest minimalny dystans pierwszego Etapu (min. 30km, pkt 5.5). Podzielenie Etapu na dowolnej długości odcinki pokonane na paralotni czy pieszo oraz ustalenie przez Pilota potrzebnych między nimi odpowiedniej długości przerw czasowych, wynikających z ograniczeń fizycznych czy też zwyczajnego braku czasu, pozwoli w sposób komfortowy rozpocząć rywalizację na Trasie zawodów.

Kolejnym ułatwieniem jest pokonanie tylko jednego Etapu w całości na piechotę, o czym mówi punkt 5.4 Regulaminu. Korekta pozwala Pilotowi łączyć w jeden Etap odcinki pokonane na piechotę i zarejestrowane na Track Logu, zachowując jedynie ich chronologiczną kolejność wystąpienia w czasie. Dzięki temu żaden z uczestników nie będzie ograniczony własnymi możliwościami fizycznymi i sam, w sposób dla siebie optymalny, będzie mógł pokonać dowolnej długości dystans z przerwami potrzebnymi na odpoczynek i codzienne obowiązki typu: praca, dom, żona, dzieci.

W Regulaminie występuje pojęcie przerw pomiędzy Etapami oraz pomiędzy odcinkami trasy. Co jest rozumiane pod pojęciem przerwy? Ogólnie rzecz ujmując przerwa wiąże się ściśle z brakiem zapisu przez urządzenia gps i nie jest uwarunkowana czasem ani miejscem. Można powiedzieć, że jest to przerwa w zawodach, co w naszych warunkach jest koniecznością, a przez to jest dopuszczona przez Regulamin. Najważniejsze dla współzawodnictwa w LB Polska'2015 jest czas spędzony podczas pokonywania Trasy na paralotni lub pieszo i jego zapis na urządzeniu rejestrującym.

Jedno co jest niezmienne i co jest podstawową ideą LB Polska'2015 to ciągłość pokonywania Trasy oraz chronologiczna kolejność następujących po sobie odcinków i Etapów, o czym mówi punkt 5.3 Regulaminu. Wszystkie odcinki trasy pokonane na paralotni i piechotą, a zapisane w postaci Track Logów, muszą następować po sobie oraz muszą spełniać punkt 5.2 Regulaminu, który mówi, że: "Miejsce Startu do kolejnego Etapu musi się znajdować w odległości nie większej niż 500m od miejsca zakończenia poprzedniego Etapu."

Przepraszamy za zamieszanie.
Z pozdrowieniami Organizator LB Polska'2015.

Regulamin ver. 1.1

przygotował piotr'sky'antoniak



STRONA GLҗNA   |   MAPA STRONY   |   PLIKI COOKIES   |   WEBMASTER   |   FORUM KLUBU   |   ANCYK © 2006   
 

MUZYCZNE RADIO

NADLE¦NICTWO ¦NIE—KA